לימודי תואר שני בטכנולוגיות בחינוך (M.A.)

שנה, שנתיים, שלוש שנים
קמפוס הכרמל
המחלקה למדעי הלמידה וההוראה מובילה מסלול מתקדם המקדם הבנה מעמיקה של קשרי הגומלין בין טכנולוגיות חדשניות בעידן ה-AI לבין תהליכים חינוכיים. המטרה היא להכשיר מומחים לעיצוב, מחקר והערכה של סביבות למידה עתירות טכנולוגיה בכל רמות החינוך וההדרכה.

לימודי תואר שני בטכנולוגיות בחינוך מתמקדים בחקר תהליכי למידה והוראה בסביבות טכנולוגיות מתקדמות, פורמליות ובלתי פורמליות. במחלקה למדעי הלמידה וההוראה אנו מעניקים כלים יישומיים להובלת תהליכי פיתוח והטמעה של טכנולוגיות חדשניות במערכות חינוכיות.

המסלול מיועד למעוניינים להוביל תוכניות חינוכיות במערכות ארגוניות, חינוכיות וקהילתיות, או לפתח קריירה אקדמית בתחום טכנולוגיות החינוך. הסטודנטים חווים, מעצבים ומעריכים תהליכי למידה והוראה מתקדמים, תוך העמקה בעקרונות התיאורטיים והיישומיים

לקבלה למסלולים עם תזה וללא תזה (מסלולים א’ ו-ב’)

תואר ראשון בחינוך ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בארץ ובעולם, בציון ממוצע של 80 ומעלה.

מסמכים נדרשים:
∙ גיליון ציונים רשמי
∙ אישור זכאות לתואר ראשון
∙ קורות חיים מקוצרים
∙ מילוי נספח מס’ 7 – יש למלאו בקפידה
∙ 2 המלצות שיועברו ישירות לחוג

דרישות נוספות:
∙ ראיון אישי או קבוצתי
∙ מבדק קריאת מאמר ומענה על שאלות

מועמדים שטרם קיבלו אישור זכאות לתואר ראשון:
קבלה על תנאי – יש להציג אישור זכאות לתואר עד סוף סמסטר א’ של השנה הראשונה.

לימודי השלמות:
מועמדים ומועמדות עם תואר ראשון בדיסציפלינות אחרות ממוסד מוכר להשכלה גבוהה או שממוצע הציונים שלהם נמוך מהנדרש (אך גבוה מ-76) עשויים להידרש, לפי שיקול דעת הוועדה, ללימודי השלמות לצורך קבלה לתואר. למידע נוסף יש לפנות למזכירות המחלקה.

מועמדים ומועמדות ממוסדות להשכלה גבוהה ששפה ההוראה בהם אינה עברית או מאוניברסיטאות מוכרות מחו”ל וכן אוניברסיטאות בעלות שלוחות בישראל, אשר פועלות באישור המועצה להשכלה גבוהה, מחויבים בתנאי קבלה נוספים >> תקנון הרשות ללימודים מתקדמים (עמ’ 13)

*מאחר ומספר המקומות מוגבל, גם אם התמלאו תנאי המינימום הנדרשים, הקבלה מותנית באישור סופי של הוועדה ללימודי תואר שני. עמידה בכל תנאי הקבלה אין משמעותה קבלה אוטומטית.
**אוניברסיטת חיפה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את האמור בתנאי הקבלה, אם תתגלה טעות.

מסלול א’ עם עבודת גמר מחקרית (תזה): היקף הלימודים במסלול זה הוא 36 שעות שבועיות סמסטריאליות. מסלול זה כולל לימוד קורסים והגשת עבודת גמר מחקרית (תזה).

מסלול ב’ עם פרויקט גמר (ללא תזה): היקף הלימודים במסלול זה הוא 36 שעות שבועיות סמסטריאליות. מסלול זה כולל לימוד קורסים, הגשת שתי עבודות סמינריוניות וכתיבת פרויקט גמר.

לא בטוחים מה לשלב עם טכנולוגיות בחינוך?

ללמוד בראש שקט! מלגות במיוחד בשבילך 

אנחנו רוצים להפנות את תשומת ליבך לשתי מלגות ייחודיות לאוניברסיטת חיפה:

מלגת אהבת עולם המעניקה 2,000$ לכל שנת לימודים.
מלגת ג’ויס לסטודנטיות, המעניקה גם היא 2,000$ בשנה א’.

תוכלו למצוא עוד מגוון מלגות המפורטות כאן >>

במה תוכלו לעסוק בסיום הלימודים?

  • הטמעת טכנולוגיות חינוכיות
  • פיתוח סביבות דיגיטליות
  • ניהול פרויקטים טכנו-פדגוגיים
  • ניהול מערכי הדרכה
  • פיתוח מודלים חינוכיים
  • פיתוח פתרונות למידה
  • חידוש טכנולוגיות חינוך
  • קידום למידה מקוונת
  • ועוד…

אז איך מתקדמים?

 

בחירת
תואר

»

בוחרים את התואר שמעניין אותך. אפשר יותר מאחד!

 

הרשמה
לתואר

»

נרשמים לתארים שמעניינים אותך לפי עדיפויות

 

סטטוס
קבלה

»

עוקבים אחר סטטוס הקבלה באזור האישי

לא יושב לך בול?
יש לנו כמה תוכניות דומות שיכולות לעניין אותך

מתלבטים או רוצים לשמוע קצת יותר? תשאירו כמה פרטים ונשתמע (: